Mediehåndtering

Et godt omdømme er avgjørende for alle virksomheter. God mediehåndtering beskytter og styrker omdømmet. I en krisesituasjon kan måten du håndterer media på, få store konsekvenser for virksomheten din. Vår kompetanse på håndtering av media omfatter alt fra hvordan du får media interessert i en sak, til hvordan du skal respondere på negative medieoppslag. Vi hjelper deg å beskytte og styrke omdømmet til virksomheten i tradisjonelle og sosiale medier. 

Medieovervåkning 

Vi overvåker nyhetsstrømmer og digitale plattformer kontinuerlig for å oppdage utfordringer og muligheter tidlig.  

 

Medietrening 

Vi tilbyr skreddersydde kurs som gir talspersonene i din virksomhet den nødvendige kompetansen for å håndtere media.

 

Krisehåndtering og planlegging 

Vi tilbyr medierådgiving og lederstøtte når krisen rammer. Vi kan også stille med et Media Respons Team som har ansvar for å besvare og vurdere alle henvendelser fra media. Vi tilbyr også egne kurs og utvikler planer for håndtering av media i krisesituasjoner.

Les mer om våre kurs her

 

Pressekontakt 

Vårt erfarne team etablerer og opprettholder nære relasjoner med journalister og medier slik at vi kan formidle din virksomhets budskap på en måte som er tilpasset de ulike mediene.

Kontakt oss for å diskutere hvordan vi kan hjelpe din virksomhet med skreddersydde kommunikasjonstjenester.

Les om flere av våre tjenester:

Vi lager innhold som folk vil lese, se og dele, enten det er tekst, bilde eller video. Vi forstår hva målgruppa di er interessert i, og lager sterke budskap som får folk til å huske hvem du er.

Skap en helhetlig tilnærming til markedsføringen der hver handling og beslutning er begrunnet og rettet mot dine kommunikasjons- og virksomhetsmål.

Kommunikasjon er en kritisk suksessfaktor i mange sammenhenger. Vi tilbyr praktiske kurs i presentasjonsteknikk, medietrening og krisekommunikasjon, gjerne skreddersydd for din virksomhet. 

Utvikle nye løsninger raskt. Vi er sertifiserte i Designsprint 2.0, en anerkjent prosessmetode for å utvikle nye løsninger eller forbedre eksisterende. Metoden fungerer godt for både produkt-, tjeneste-, og konseptutvikling. 

Målrettet kommunikasjon om din virksomhet skal styrke omdømmet, bygge tillit og forsterke merkevaren. Vår helhetlige tilnærming til kommunikasjon hjelper deg med å bygge relasjoner til dine ansatte, markedet og samfunnet.