Visjon Kultur Omdømme

Identifiser kommunikasjonsutfordringer og muligheter gjennom en helhetlig kartlegging for å gjøre mer treffsikre tiltak.

Visjon Kultur Omdømme er vårt egenutviklede hovedverktøy for integrert kartlegging, analyse og håndtering av sammenhengen mellom en virksomhets visjon, kultur og omdømme. Verktøyet bygger på at visjon, kultur og omdømme påvirker hverandre gjensidig og kontinuerlig.

Vårt egenutviklede verktøy bygger på at visjon, kultur og omdømme påvirker hverandre gjensidig og kontinuerlig.

I arbeidet med å utvikle virksomhetens kommunikasjonsstrategi bruker vi verktøyet til å kartlegge, analysere og deretter håndtere sammenhengen mellom virksomhetens visjon, kultur og omdømme.

Vi kartlegger hvordan eierne ønsker at virksomheten skal bli oppfattet, og hvordan medarbeiderne, markedet og samfunnet oppfatter virksomheten. Etter å ha kartlagt innhold i og overlapp mellom visjon, kultur og omdømme, kan vi med større sikkerhet identifisere kommunikasjonsutfordringer og -muligheter, og deretter utvikle mer treffsikre tiltak.

Kunne det vært nyttig for deg å vite hvor godt samsvar det er mellom det inntrykket du ønsker at folk skal ha av din virksomhet, med det inntrykket de ansatte, markedet og samfunnet faktisk har? 

Ta kontakt med oss for å få et tilbud på kartlegging, analyse og/eller utarbeidelse av din neste kommunikasjonsstrategi.